Verkopen Kinderkleding/speelgoed

kledingbeurscuijk
Hoe werkt onze kleding/ speelgoed beurs

Hoe werkt onze kleding/ speelgoed beurs

Alle spullen die we verkopen worden van tevoren ingeschreven.

Inschrijven van spullen kan alleen op afspraak:

  • Bij een vrijwilliger thuis.

Je geeft je spullen af bij een vrijwilliger en deze zal je spullen prijzen, hierbij zullen de gemiddelde beurs prijzen worden gebruikt. Je mag hierbij natuurlijk wel aangeven wat je er ongeveer voor wilt hebben. Als je zelf de prijzen wil bepalen kun je met bijv. schilders tape plakkertjes met prijzen erop plakken.

  • Maandagavond 2 oktober van 19.15 – 20.15u. of van 20.15 – 21.15u. in Het Doehuis.

Je gaat deze avond samen met een vrijwilliger je spullen prijzen. Je kunt dan zelf aangeven wat je wilt hebben voor je spullen, maar bent dan wel wat tijd kwijt.

Voor beide opties stuur je een appje naar: 06-43940779 een speciaal nummer voor de kinderbeurs. Ik ga mijn best doen om je app dan zo snel mogelijk te beantwoorden.

Voor de prijs van je spullen hebben we richtlijnen, die onze vrijwilligers zullen aangeven. Je bepaald de prijs die uiteindelijk op het prijskaartje komt te staan zelf.

De vrijwilligers schrijven vervolgens een prijskaartje met je klantnummer en de prijs + 10% van je vraagprijs. Deze 10% gebruiken we voor een goed doel en zal worden betaald door de koper van je spullen.

Als al de spullen zijn ingeschreven krijg je een kopie mee van alles wat ingeschreven is.

De vrijwilligers hangen alle kleding op maat op de kleding rekken. Al het speelgoed wordt gesorteerd in een hiervoor aparte ruimte gelegd.

We zijn de eerder aangegeven zaterdag open van 9 tot 12.30 uur. Er is een vrije inloop. De spullen worden verkocht door vrijwilligers.

Na afloop worden alle spullen weer op klantnummer gesorteerd en in dozen en zakken gedaan.

Van alle spullen die uiteindelijk worden verkocht tellen we per verkoper (door ons herkenbaar aan het klantnummer) het totaalbedrag van de verkochte spullen op en hiervan wordt 15% afgetrokken, dit bedrag is voor de organisatie van de beurs. (denk hierbij aan zaalhuur en aanschaf van spullen)

Rekenvoorbeeld:

Je hebt een broek te koop en hiervoor wil je € 3,- hebben.

Er komt dan € 3,30 op het prijskaartje te staan. Deze 30 cent (10 %) betaald de koper en is voor een goed doel bestemd.

Jij krijgt na verkoop € 2,55. (€ 3,- min 15%) 45 cent is voor de organisatie van de beurs.

Op maandag na de beurs tussen 19.00 – 20.00 uur kom je het geld ophalen van alles wat verkocht is. Alle niet verkochte spullen krijg je weer terug. Breng de kopie van de inschrijving mee, hiermee kunnen we alle gegevens makkelijk opzoeken.

Wat nemen we allemaal in:

  • Seizoen kleding vanaf maat 80, die schoon, heel, niet verwassen en van deze tijd is
  • Carnavalskleding/ verkleedkleding
  • Sportkleding
  • Dekbedovertrekken
  • Schoenen alleen z.g.a.n.
  • Regenlaarzen
  • Zwemschoentjes
  • Speelgoed dat heel en compleet is, als er baterijen in zitten dan moeten deze het doen!
  • Boeken ± 7 per klant m.u.v. series
  • Kinderfietsen
  • Loopfietsen

Bij twijfel app even met Ingrid 06-43940779

Wat nemen we niet in:

Speelgoed dat voor ons niet te controleren is, denk hierbij aan:

  • Computerspelletjes
  • Dvd’s
  • Puzzels die niet in de doos gemaakt zijn m.u.v. vloerpuzzels
  • Knuffels

Wij hopen uiteraard weer op een geslaagde beurs!

Voor meer informatie kan je altijd contact opnemen met:

Ingrid Hartman: 06-43940779